8 Şubat 2013 Cuma

N'olur bir yanlışlık olsun.

Selam.

Gerçi okuyan var mı yazdıklarımı bilmiyorum ama neyse umrumda da değil zaten.

Mutsuzum ben bu ara. Ama öyle böyle değil. Hayat bu kadar sikik olmamalı. Her yerden verip veriştirmemeli insana. Küçük sürprizler sunmalı. Sunmuyorsa da ne bileyim bi yanlışlık falan olmalı arada. Ne bileyim, yanlış adrese çiçek getirtilmeli mesela siz masanızda bulmalısınız, kimse size göndermediği halde. Ya da arkadaşınız başkasına sizin ne kadar iyi olduğunuzu anlattığı bir mesajı yanlışlıkla size yollamalı.

En azından yanlışlıkla mutlu olmalı insan.

Lütfen.

2 yorum:

  1. Aynı boktan şeyleri bende yaşıyorum.İyi hiç birsey olmuyor hayatımda, hep daha kötü daha kötü.Sürpriz dersen onunda kötüsü oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi de olsa kötü de olsa yaşıyoruz bi şekilde işte. Sürprizlere inanıyorum ben. Sen de bekle.

      Sil