31 Ocak 2013 Perşembe

Hande'li bişeyler işte...

Twitter.

Fav.

Menşın.

Follow.

RT.

Menşın.

Fav.

Oha.

Nasıl olm lan?

E bu kız benim aynım.

Yok artık. Ahahahdklfjdsjfg.

Facebook.

Telefon.

Kanka bu bana böyle dedi ama ben de şöyle şöyle demiştim.

Off kanka ya napcam yaa?

Bak bak attığı mesaja bak. Dur caps atıyorum bekle.

Sence bu çocuk nasıl? Oha yakışıklıymış. Hem de mühendis. Laaan hem de 26 <3

Ya ben seni yerim.

Görüşelim mi lan?

Oha ya yakından daha da tatlısın amk. Samimiyetini yerim.

Olm şunun kıyafetine bak ahahahklsdjfl.

Ya sorma kızım o kız çok orospu, Göktuğ'a da DMden yürümüştü zaten sürtük.

Unfollowla onu çabuk, ben sevmiyorum tam bi OÇ.

Bırak ya ondan dost olmazdı zaten. Siktir et.

Bak bu çocuk baya komik, takip takip yürü hemen.

Beni menşının sonuna koyma lan Göktuğ kızıyo, bütün çüklü profillerin beni takipliyo sonra amk.

Seni seviyoooom. Çok seviyooooom lan. Canısı. Aşkısı. Handesi. Burcusu.

İYİ Kİ DOĞDUN BALLI BÖREĞİM.

İYİ Kİ VARSIN MUZLU SÜTÜM.

İYİ Kİ BENİ BULMUŞSUN ÇİKELATALI KURABİYEM.


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder