26 Mayıs 2014 Pazartesi

Sen benim dostumsun :)

Sen benim dostumsun. 

Yalnızken ilk seni ararım, çünkü bilirim beni yalnız bırakmazsın, hemen koşar gelirsin.

Sen benim dostumsun. 

Başım sıkıştığında ilk seni ararım, çünkü bilirim sen halledersin.

Sen benim dostumsun. 

Kimseye anlatamadığım bir bok yediğimde ilk seni ararım, çünkü bilirim sen dinlersin, anlarsın ama kimseye anlatmazsın.

Sen benim dostumsun. 

Birileri üstüme geldiğinde ilk seni ararım, çünkü bilirim sen benim için sorgusuz sualsiz dünyayı karşına alırsın, beni herkese karşı korursun.

Sen benim dostumsun. 

Canım pazar kahvaltısına gitmek isterse seni aramam, çünkü bilirim beni evimden arabayla alacaklar var.

Sen benim dostumsun. 

Canım bir kahve içip dedikodu yapmak isterse seni aramam, çünkü bilirim senden daha iyi dedikodu yapanlar var.

Sen benim dostumsun. 

Canım dışarı çıkıp içip sıçıp eğlenmek isterse seni aramam, çünkü bilirim senden daha eğlencelileri var.





Senin gibi dost olmaz olsun.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder